mercoledì 28 agosto 2013

Hellgate Global ™: un grande gioco multiplayer senza tempo da provare - An engaging multiplayer game to try


Hellgate is a game i tried a long time ago, but i never forgot that experience. I decided to come back playing as I still got my account in good standing. The game is simple, captivating and not a chivalry/old fashion mmorpg. Compared to Wow or to Aion, it has 2 main differences: no cheats altering the gameplay and, above all, a futuristic, post nuclear environment. It is not an endless game like Eve, in which you need to learn years of skills, but you can start questing as soon as you download the game, and create your account. Community is global so you can find help from other players 24 hours a day.

Hellgate è un gioco che avevo provato diverso tempo fa e, non avendo cancellato il mio account con i personaggi creati, ho colto l'occasione per immergermi in un gioco futuristico, immediatamente giocabile dopo il download del client e la creazione di un nuovo account per i nuovi giocatori. A differenza di Wow e Aion, il look è futuristico e l'assenza di cheaters rende l'esperienza molto piacevole. Gli skill si apprendono salendo di livello ed ognuno può scegliere quale potenziale danno o difesa aumentare. La community è globale (non ci sono server solo europei ma è in connubio con gli Usa), pertanto se si ha bisogno di una mano, c'è sempre qualcuno pronto ad aiutare o consigliare armi o armature.

Hellgate was born under Hanbisoft ™ gamehouse, then was transferred to T3fun™, who is keeping up the servers. We suppose that, due to the fact of new games lanuches, this game was left apart, without advertising it properly and with community expectations of new improvements and instances left without responses. Pvp is present, but is not a mandatory part of the game, leaving the player to always have a choice on it. Even if the client needs a revamping, like chat adjusting, small improvements, guild stash, characters of the same account with payable shared stash etc, it catches you as soon as you enter to play.

Give it a try, you wont regret it! Have fun :D
Links to download and main site after this video.


Hellgate è nato sotto la Hanbisoft™ e trasferito sotto la T3fun™, che tiene ora aperti i server. Si pensa che a causa del lancio di nuovi giochi, Hellgate è stato lasciato da parte. Ma non lo merita. La community è in attesa di nuove instances e dungeons, di miglioramenti del client, di un magazzino per le gilde, di un "ripostiglio" in comune fra i 6 personaggi creabili per account ecc, ma questa stasi non impedisce ai nuovi giocatori di immergersi immediatamente nel gioco.

Qui sotto potrete trovare il link al download del client e per la creazione di nuovi account.

Dategli una chance, lo merita e vi piacerà sempre di più!!






Recent Readers List